۱۳۹۷/۰۴/۲۹

صبح

دومین روز سفر

دانشگاه آزاد اسلامی-پیش در

زائرین پس از مناجات شبانه و اقامه نماز صبح به امامت حجة الاسلام والمسلمین طباطبایی مشغول قرائت زیارت عاشورای اباعبدالله الحسین شدند.

زوار حرکت خود را با تکریم شهذای گمنام دانشگاه آزاد اسلامی شروع کردند همزمان با طلوع آفتاب در محل پل سنگ آهن مرکزی با قرائت دعای عهد و پذیرایی حرکت خود را ادامه دادند سپس صبحانه را در محل پیش درتناول کردند و پیش از ظهر خود را به محل فسفات اسفوردی رساندند.

 

ظهر

دومین روز سفر

معدن فسفات اسفوردی-سید آباد

اعضای کاروان نماز جماعت ظهر و عصر را به امامت حجة الاسلام طالعی در محل معدن فسفات اسفوردی خواندند و پس از آن حجة الاسلام و المسلمین طباطبایی پیرامون آثار و نحوه اقامه نافله شب و نماز استغاثه به امام زمان(عج)صحبت کردند.

زوار پس از صرف ناهار و استراحت معدن فسفات اسفوردی را به مقصد سید آباد ترک کردند و هنگام غروب خورشید،به اقامه نماز استغاثه امام زمان(عج)در محل ساخت ساختمان اورژانس(یادبود زنده یاد)به توسل پرداختند.

با استقبال مردم شهید پرور‌ روستای سید آباد وارد حسینه صاحب الزمان(عج)شدند و پس از تکریم شهدای روستا برای اقامه نماز مهیا شدند.

 

 

شب

دومین روز سفر

سید آباد

اقامه نماز مغرب و عشا توسط حجة الاسلام هاشمی صورت گرفت دومین شب یادواره شهدای روستای سید آباد و شهدای مدافع حرم با حضور جمع کثیری از روحانیون،اهالی سید آباد و شهرستان بافق برگزار شد این مراسم با حضور مادر دو تن از شهدای مدافع حرم و مداحی مادحین اهل بیت برگزار گردید.