3/5/1397

صبح

روز هفتم سفر

کریم آباد-خیرآباد

در بامداد روز چهارشنبه زوار پس از اقامه نافله شب و اقامه نماز جماعت به امامت حجة الاسلام والمسلمین طباطبایی،به قرائت زیارت عاشورا پرداخته و پس از آن روستای کریم آباد را به مقصد علی آباد ترک کردند.

پس از صرف صبحانه حجة الاسلام والمسلمین طباطبایی به سخنرانی پرداختند و با نوای گرم مداح اهل بیت در صبح ولادت امام رضا(علیه اسلام)جمع به فسض رسید و پس از آن کاروان به طرف قبور شهدای روستا رفته و پس از تکریم قبور شهدا جهت اقامه نماز ظهر و عصر به سمت روستای خیر آباد حرکت کردند.

 

ظهر

روز هفتم سفر

خیر آباد- دهنو ملا اسماعیل

پس از اقامه نماز ظهر و عصر حجة الاسلام و المسلمین طباطبایی به پاسخ سوالات زائرین پرداختند و پس از تناول ناهار و استراحتی کوتاه، به سمت روستای دهنو ملا اسماعیل حرکت کردند که در بین راه کاروان بر سر قبور شهدای روستا حتضر شدند و پس از تکریم مقبره های شهدا،قافله سالار کاروان همراه با حمعی از سادات به نمایندگی از اعضای کاروان به دیدار خانواده شهیدسید محمد ابراهیمی رفتند.

پیش از ورود به روستای دهنو ملا اسماعیل و در هنگام غروب خورشید زائرین در جوار شهید محمد اسماعیلی به نماز استغاثه امام زمان(عج)پرداختند.

 

شب

روز هفتم سفر

روستای دهنو ملا اسماعیل

در ابتدا،نماز مغرب  و عشا به امامت حجة الاسلام والمسلمین طباطبایی برگذار شد.پس از استراحتی کوتاه مراسم شام ولادت حضرت ثامن الحجج علی بن موسی الرضا(علیه السلام) با سخنرانی حجة الاسلام والمسلمین طباطبایی پیرامون فضایل و کرامات امام رضا(علیه السلام) و احترام به والدین و حق و حقوق آنها و در پایان مراسم با مدح ثامن الحجج(علیه السلام) به اتمام رسید.