صبح روز دوازدهم کاروان پیاده

زوار پس از مناجات و راز و نیاز شبانه نماز صبح را به امامت قافله سالار کاروان اقامه نمودند و گام در طریق الرضا نهادندو پیش از ظهر با استقبال گرم مردم وارد روستای مهدی آباد شدند.

 

ظهر روز دوازدهم کاروان پیاده

کاروان پس از طی مسیر وارد روستای مهدی آباد جوخواه شد و پس از آن به اقامه ی نماز ظهر و عصر از کلام حجه الاسلام و المسلمین حسینی کوهستانی بهره بردند.
زوار غروب آفتاب در محل مسجد ذی القربی به حضرت صاحب الزمان متوسل شدند و در انتها مشغول اقامه ی نماز استغاثه به آن حضرت شدند.

 

شب روز دوازدهم کاروان پیاده

زائرین علی بن موسی الرضا علیه السلام برای نماز مغربین در جمع مردم روستای جوخواه حاضر شدند و پس از اقامه صلاتین و خوش آمد گویی توسط امام جماعت محترم روستا حجه الاسلام و المسلمین طباطبائی دقایقی از عظمت و جایگاه حضرت ثامن الحجج علی بن موسی الرضا للیه آلاف تحیه و الثناء به سخنرانی پرداختند و در انتها یکی از اهالی روستا از ماجرای توسل و گرفتن شفای خود از امام مهربانی ها به واسطه ی این کاروان سخن گفت
در انتها زائرین مراسم با سخنرانی حجه الاسلام سید ظهیرالدین طباطبائی و توسل به کریم آل طه، امام مجتبی علیه السلام و ذکر مصایب آن حضرت دوازدهمین روز سفر را به پایان رساندند.

بیست و هفتمین کاروان سفر پیاده امام رضا علیه السلام_شهرستان بافق
۱۷ تیرماه ۹۸