۱۳۹۷/۵/۲

صبح

ششمین روز سفر

احمدآباد-گرگین آباد

بامداد روز دوشنبه زوار به نافله شب و اقامه نماز صبح پرداختند.

حجة الاسلام والمسلمین طباطبایی در منزل آقای هاشمی به سخنرانی پرداختند.

سپس کاروان به سمت قبور شهدا رفتند و قبور شهدا را تکریم کردند و پس از آن بر سر مزار زنده یاد محمد رضا کریمی یکی از زائرین و خدمت گذار چندین ساله کاروان پیاده حاضر شدند و ذکر توسلی داشتند.

سپس زوار برای تناول صبحانه به سمت روستای دهنو دشت حرکت کردند.قبل از تناول صبحانه حجة الاسلام والمسلمین طباطبایی سخنرانی کرده و پس از صبحانه کاروان برای اقامه نماز ظهر و عصر به سمت روستای گرگین آباد حرکت کردند.

 

ظهر

ششمین روز سفر

گرگین آباد-کریم آباد

پس از اقامه نماز به امامت حجة الاسلام والمسلمین طباطبایی،ایشان شروع به سخنرانی کردند و بعد از سخنرانی زوار به صرف نهار پرداختند.

پس از تناول ناهار و استراحت کاروان به سمت روستای کویجان حرکت کردند.

در روستای کویجان پس از تکریم قبور شهدای روستا و ذکر توسل،کاروان روستا را به مقصد کریم آباد ترک کردند.

در روستای کریم آباد،زوار به خانه مرحوم حاج محمد دهقان یکی از خدمت گذاران کاروان پیاده رفتند و سپس زائرین مهیای اقامه نماز مغرب و عشا و برگذاری جشن ولادت حضرت ثامن الحجج(علیه السلام) شدند.

 

شب

ششمین روز سفر

روستای کریم آباد

پس از اقامه نماز مغرب و عشا مراسم شب تولد امام رئوف علی بن موسی الرضا برگذار شد.

در این مراسم با سخنرانی حجة الاسلام و المسلمین طباطبایی شروع شد که ایشان پیرامون کرامات و فضایل امام رضا(علیه السلام) صحبت کردند در پایان سخنرانی ایشان مدح خوانی کردند و بعد از آن حجج الاسلام باقری میدانی،قانع و دیگر مادحین و ذاکرین اهل بیت(علیه السلام)در رسای امام مهربونی ها به مدح و سرور پرداختند و در پایان مراسم حجة الاسلام سید ظهیر الدین طباطبایی به شعر خوانی پرداختند.