۱۳۹۷/۰۴/۳۱

صبح

چهارمین روز سفر

زارکوئیه-سنجدک

زوار بامداد از خواب بیدار شده نافله شب را بجا آوردند.سپس به اقامه نماز صبح پرداختند و پس از استراحت کوتاه زیارت عاشورا خوانده شد سپس روستای زارکوئیه را با بدرقه اهالی روستا به مقصد روستای سنجدک ترک کردند.

زائرین صبحانه خود را در روستای سنجدک تناول کردند و پس از سخنرانی قافله سالار کاروان پیاده روی خود را به سمت روستای فضل آباد شروع کردند.در بین راه زوار در مقبره شهید سید کاظم حسینی در روستای اسفنگ توقف کرده و تکریم آن شهید بزرگوار پرداختند سپس خود را برای نماز ظهر و عصر روستای فضل آباد رساندند.

 

ظهر

چهارمین روز سفر

فضل آباد بهاباد

با استقبال مردم روستای فضل آباد زوار وارد روستا شدند و برای اقامه نماز ظهر و عصر مهیا شدند.بعد از اقامه نماز حجة الاسلام و المسلمین طباطبایی با سخنرانی خود پیرامون یکی از کرامات امام رضا،حضار را به فیض رساندند.

بعد از سخنرانی زائرین به تناول غذا و استراحت پرداختند و بعد به سمت شهرستان بهاباد راه افتادند.

در ورودی شهرستان بهاباد زوار به نماز استغاثه به امام زمان(عج) پرداختند و هنگام ورود به شهر با استقبال پر شور مردم شهرستان بهاباد و خدام آستان قدس رضوی روبرو شدند و تا مسجد جامع شهرستان بهاباد و برای اقامه نماز مغرب و عشا بدرقه شدند

 

شب

چهارمین روز سفر

شهرستان بهاباد

پس از اقامه نماز مغرب و عشا کاروان پیاده و مردم به سمت بست الرضا بهاباد جهت برگزاری جشن زیر سایه خورشید راه افتادند.

در این جشن که به مناسبت دهه کرامت برگزار شده بود،با سخنرانی خدام آستان قدس رضوی و حجة الاسلام غفور منش و حجة الاسلام والمسلمین طباطبایی همراه بود.

با اتمام مراسم کاروان پیاده برای صرف شام و استراحت در مکان ملا عبدالله بهاباد سکنی گزیدند.