اولین دوره از مسابقات مچ اندازی استان یزد به همت هیات بدنسازی و پرورش اندام و شرکت سنگ آهن مرکزی ایران_بافق و به میزبانی شهرستان بافق در محل سالن آیت الله هاشمی برگزار شد که تیم بافق، ابرکوه و یزد به ترتیب در سکوهای قهرمانی اول تا سوم ایستادند.
رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام شهرستان بافق با بیان اینکه در این دوره از مسابقات بیش از ۵۰ ورزشکار حضور داشتند گفت:شرکت کنندگان در ۴ رده سنی با یکدیگر به رقابت پرداختند.
بهروز یزدانپرست با اشاره به اینکه مسابقات یادبود شهید مدافع حرم محسن حججی برگزار شد اسامی برگزیدگان بافقی از موسسه خیریه فرهنگی مذهبی بیت الرضا(ع) متشکل از باشگاههای پیکر تراشان و پهلوانان بودند
وی هچنین تصریح کرد: علی اکبر خواجه از تیم (ب) بافق رده جوانان از زورخانه قمر بنی هاشم مبارکه مقام دوم و جواد فتوحی از زورخانه حق قلعه دست چپ سوم و دست راست مقام دوم این دوره از مسابقات را کسب کردند.

در پایان مسابقات با حضور مدیر کل ورزش و جوانان استان یزد،بخشدار مرکزی، رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بافق، مدیر عامل باشگاه فرهنگی ورزشی سنگ آهن، رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام استان یزد و جمعی دیگر از مسوولین شهرستان و استان از ورزشکاران برتر تجلیل شد

موسسه بیت الرضا علیه السلام