تصاویری از بازدید فرماندار محترم شهرستان بافق از موسسه خیریه فرهنگی مذهبی بیت الرضا(علیه السلام)

یکشنبه 95/10/5

صبح امروز سرپرست فرمانداري بافق از موسسه خيريه فرهنگي مذهبي بيت الرضا بافق بازديد كرد و از نزديك در جريان فعاليت و برنامه هاي اين موسسه قرار گرفت.

مدير موسسه خيريه فرهنگي مذهبي بيت الرضا بافق در این بازدید ضمن معرفی واحدها، به بیان عملکرد این موسسه طی دو دهه اخیر پرداخت و گفت : یکی از مهمترین اقدامات این موسسه فرهنگی ، مذهبی کاروان زیارتی پیاده علی بن موسی الرضا(ع) می باشد که تا کنون از زمان آغاز فعالیت، کاروان پیاده این موسسه توانسته 24 بار مسیر بافق تا مشهد و یک مورد سفر پیاده کربلا را با پای پیاده طی نماید.

حجت الاسلام سيد علي طباطبايي افزود: موسسه خیریه فرهنگی و مذهبی بیت الرضا بافق در سه طبقه دارالضیافه ، دارالولایه و قسمت اداری در سال ۷۲ کلنگ زنی شده و هم اکنون در حوزه خیریه ، مذهبی ، فرهنگی ، مشاوره و پژوهش های دینی و مذهبی در حال فعالیت است.

گفتني است در اين بازديد حجت الاسلام طباطبايي به عملكرد و برنامه هاي واحدهاي مشاوره، باقيات وصالحات، واحد مطالعات و پژوهش، سمعي و بصري، فرهنگي و ورزشي،پايگاه مقاومت، امور خيريه ، كتابخانه و فروشگاه اين موسسه اشاره كرد.

سرپرست فرمانداري بافق در اين بازديد وجود این موسسه فرهنگی ، مذهبی و خیریه را منشا خیرات زیاد برای شهرستان بافق دانست و از زحمات مديريت و كادر اجرايي اين موسسه تقدير كرد.