حجت الاسلام طباطبائی، مدیر موسسه بیت الرضا (علیه السلام) بافق به همراه کادر مؤسسه جهت عرض تشکر از بازدید امام جمعه محترم بافق، حجت الاسلام والمسلمین سعادت فر از مؤسسه و استفاده از منویات ایشان در دفتر وی حضورودیدارکردند.
حجت الاسلام والمسلمین سعادت فر در این دیدار فرمودند،یکی از اصلی ترین برنامه هایی که این مجموعه می‌تواند به آن بپردازد تربیت نیرو برای حضرت ولی عصر (عج) میباشد.

در ادامه عرضه داشتند که جدای از فعالیت های فرهنگی مؤسسه، بیت الرضا، لازم است که اهداف و آرمان های این مجموعه مکتوب شود تا برای نسل های آینده مورد استفاده قرار بگیرد که حداقل باعث می‌شود نقشه راه مشخص باشد و همچنین از انحراف اهداف جلوگیری شود.

همچنین پیشنهاد فرمودند که بصورت منظم سلسله جلسات اخلاقی با محوریت معرفی الگوها و اسوه های اخلاقی مانند آیت الله قاضی، بصورت ماهانه برگزار گردد و جلسه تفسیر قرآن کریم هم بصورت هفتگی اجرا شود.
در پایان حجت الاسلام طباطبائی عرضه داشتند که همه ما، سربازان فرهنگی شما هستیم و با افتخار این دو مأموریت را می پذیریم و برای اجرای آن برنامه ریزی میکنیم تا ان شاء الله به نحو احسن انجام شود.

موسسه بیت الرضا