image

انا لله و انا الیه راجعون

آنان که به عشق آستان مقدس رضوی(ع) پیاده قدم در راه می گذارند و از خار مغیلان، و آفتاب سوزان و از گرما و سرما و خطرات بین راه هراسی ندارند چرا که قدم در راه معشوق، بی سرو پایی را طلب می کند و حتماً جان که عزیزترین مطاع انسانی است فدای راه دوست می شود. خداوند اجر و مزد این عاشقان پیاده را در سفره کرامتی منتهایش مقرر فرماید.

و آقای بهزاد میرابی پزشک یار کاروان پیاده عاشقان امام رضا(ع) از جمله این عزیزان است که جانش در این راه فدا می شود و مهمان آقا و مولایش حضرت ثامن الحجج می گردد.

درگذشت این عزیز, اینجانب را غمناک، متاثر و متأسف ساخت؛ خدایش بیامرزد و با مولایش حضرت شمس الشموس(ع) محشور فرماید. این اتفاق ناراحت کننده را به خانواده و بستگان این گرامی و حضرت حجت الاسلام حاج آقای سلیمانی امام جمعه محترم بافق و اعضای کاروان پیاده امام رضا(ع) بافق تسلیت می گویم و صبر و اجر برایشان آرزو دارم.

…………………………………….

image

انا لله و انا الیه راجعون شهر دارالشجاعه بافق داغدار یکی از جوانان پاک و عاشق اهل بیت و همچنین پزشک یار عزیزی شد که افتخار مرحم بخشیدن به جراحات زائران پیاده امام هشتم علی ابن موسی الرضا (ع) را داشت. اینجانب با قلبی آکنده از اندوه، این مصیبت را به خانواده محترم و داغدیده میرابی و سایر بستگان، عزیزان کاروان پیاده و کلیه همشهریان گرامی تسلیت گفته و برای آن عزیز سفر کرده، علو درجات را مسئلت دارم.
سید جواد سلیمانی بافقے

……………………………..image

بسم الله الرحمن الرحیم
حضرت حجه الاسلام والمسلمین آقای حاج سید علی طباطبایی دام عزه العالی
مدیر کاروان پیاده زیارتی حضرت امام رضا علیه السلام

خبر عروج ملکوتی زائر امام رضا علیه السلام پزشکیار کاروان مرحوم بهزاد میرابی را دریافت نمودم این حادثه مولمه موجب تاثر دوستان و آشنایان گردید از طرف خود و مردم ولایتمدار شهرستان تربت حیدریه و حوزه علمیه این مصیبت عظیم را به جنابعالی و جمیع وابستگان آن مرحوم و همسفران و مردم شریف آن سامان تسلیت عرض نموده علو درجات و آرامش در جوار رحمت حق را برای آن عزیز سفر کرده از خداوند منان مسئلت دارم.
شیخ محمد رضا عصمتی
امام حمعه تربت حیدریه
۲۵ تیر ۱۳۹۶

…………………………….

image

بسم الله الرحمن الرحیم
شهادت مرد خدا وعاشق حضرت رضا (ع) ،پزشکیار ،مرحوم بهزاد میرابی که در مسیر زیارت حضرت رضا (ع) به فیض شهادت نائل آمد را محضر حضرت صاحب الزمان عج ومقام معظم رهبری وجناب حجت الاسلام والمسلمین جناب آقای طباطبایی تسلیت عرض میکنم واز سایر همسفران التماس دعا داریم وخانواده ایشان را به صبر وشکیبایی توصیه میکنم.

العبد عبدالقائم شوشتری
۱۳۹۶/۴/۲۴

……………………………..

image

بسم الله الرحمن الرحیم
انالله وانا الیه راجعون
مطلع شدم که حادثه اسفناک و ناگواری که برای کاروان محترم طریق الرضا(ع) رخداد که منجر به از دست دادن عزیز بزرگوارم زائر محترم برادرعزیزمان مرحوم بهزاد میرابی شد را به خانواده محترم وداغدیده ایشان وهم کاروانیهاخصوصا عزیز بزرگوارم جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج سید علی طباطبایی کلیه مردم. دین محور وولایتمدار شهرستان بافق تسلیت عرض نموده و علو درجات وصبر جمیل واجر جزیل از خداوند متعال برای بازماندگان مسئلت دارم.
والسلام
(سید علی محمد حسینی امام جمعه مروست)

………..………………….

image

انا لله و انا الیه راجعون

خبر درگذشت پزشک یار کاروان پیاده امام رضا (ع) آقای بهزاد میرابی که در مسیر خدمت به زائران هشتمین امام همام علی ابن موسی الرضا (ع) به علت سانحه تصادف جان به جان آفرین تسلیت گفت موجب تاثر و تالم خاطر شد.

بدینوسیله این مصیبت را به خانواده محترم دغدار ایشان، بستگان، آشنایان و همکاروانیان این سفر معنوی تسلیت گفته برای آن مرحوم بهره مندی از رحمت و غفران الهی و برای بازماندگان صبر و اجر آرزومندم.
محمدرضا صباغیان
نماینده مردم شریف شهرستانهای ابرکوه،بافق،بهاباد،خاتم و مهریز در مجلس شورای اسلامی